خط گرانول سازي دومارپيچ PARALLEL در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

PARALLEL spiral granulation line-1
PARALLEL spiral granulation line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


گیربکس ، سیلندر و مارپیچ  سه اجزای مهم خط تولید هستند که باید دارای کیفیت بالایی باشند  همچنین علاوه بر این سه جزء قطعات الکتریکی نیز از اهم این دستگاه می باشد زیرا اگر این قطعات از لحاظ کیفیت پایین باشند علاوه بر هزینه تعویض و تعمیرات هزینه توقف تولید را هم در بر دارند لازم به ذکر است. شرکت البرز پلیمر سپاهان به عنوان یک شرکت دانش بنیان و با بهره گیری از مهندسین توانمند و خبره،  اقدام به طراحی منحصر به فرد خط تولید گرانول ساز کرده است. به طوری که کیفیت این دستگاه ها از کیفیت دستگاه های چینی به مراتب بالاتر و قابل رقابت با برندهای با کیفیت اروپایی است.. شرکت البرز پلیمر سپاهان دارای محصولات دیگری نظیر 

سطح بالایی از انعطاف پذیری فرآیند، به دلیل است.قلال و سرعت ماردون و توانایی مدیریت چندین عملکرد پردازشی به صورت سری (مانند ذوب کردن، مخلوط کردن، پخت و پز، تخلیه، خنک سازی و غیره). برعکس عملکرد پیچ اکسترودرهای تک ماردون و سرعت پیچ وابسته هستند و طرح های ماردون با چندین عملکرد پردازشی به صورت سری محدود می شوند.

اين شرکت در سال با نام ديبا صنعت فعاليت خود را در زمينه طراحي و ساخت دستگاها و خطوط بازيافت آغاز نمود و تا امروز به فعاليت خود ادامه داده است..در سال به منظور بالا بردن فعاليت خود تصميم به توليد قطعات خودرو گرفت که علاوه بر ادامه فعاليت در زمينه طراحي و ساخت دستگاهاي بازيافت در اين زمينه نيز فعاليت خود را با نام دانا صنعت دامون ليان ادامه دهد.    



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس