دستگاه BELLING اتوماتيک لوله PVC در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

PVC pipe automatic BELLING machine-1
PVC pipe automatic BELLING machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


این ماده اصلی برای تولید لوله های PP-R ، PE با قطر ~ میلی متر ، لوله های PE-RT با قطر ~ میلی متر است.فاده می شود. همچنین با تجهیزات مناسب پایین دستی ، می تواند لوله های PP-R مفتی ، لوله های الیاف شیشه PP-R ، لوله های PE-RT و EVOH را تولید کند. با سالها تجربه در مورد اکستروژن لوله پلاستیکی ، ما همچنین خط اکستروژن لوله با سرعت بالا PP-R / PE را توسعه داده ایم و حداکثر سرعت تولید می تواند m / min باشد (پایه بر روی لوله های میلی متر).

سبک برش چرخشی اتوماتیک Faygo در حال بروزرسانی راه حل برای این صنعت است. ، که هزینه کارخانه ، مواد و نرخ واجد شرایط را بسیار کاهش می دهد. برش ما از سبک برش نرم است.فاده می کند ، از دهان ظرف محافظت می کند و باعث پوسته پوسته شدن نمی شود ، می تواند پایان صاف را تضمین کند و مواد را برای شما ذخیره می کند.

این خط به طور گسترده ای در تولید گرانول PVC و تولید گرانول CPVC است.فاده می شود. با است.فاده از پیچ مناسب می تواند گرانول های نرم پی وی سی برای کابل PVC ، شلنگ نرم پی وی سی ، گرانول پی وی سی سخت برای لوله پی وی سی ، اتصالات لوله ، گرانول CPVC تولید کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران