مشاوره و اجرا خط چاپ بر روي ورق و پليت در شهر جدید اندیشه

Printing line on sheet and plate-1
Printing line on sheet and plate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.


برای تهیه یک پلیت بایستی فضاهایی را که مرکب را روی خود نگه می دارند روی زینک نگه داشت همانگونه که گفته شد پلیت‌ها به دو صورت پوزتیو و نگاتیو وجود دارند. نتیجه کار بایستی یک طرح پوزتیو باشد. بنابراین برای تهیه یک طرح پوزتیو روی پلیت نگاتیو بایستی از فیلم نگاتیو است.فاده کرد و برای ایجاد طرح پوزتیو روی پلیت از فیلم پوزتیو است.فاده می نمائیم.

آشنایی و شناخت دقیق تر مشخصات فنی این موادهمراه با رعایت است.انداردها و دستورالعمل های مربوطه در مرحله لاک زنی و چاپ وپخت می تواند به تولید بهتر و با کیفیت تر و ضایعات کمتر بینجامد. اهمیت این روند و رعایت کیفیت این روزها با توسعه این بخش از چاپ و گسترش نیاز داخلی بیش از پیش جایگاه ویژه ایی پیدا کرده است..

لبه کار به اندازه لازم در هنگام چسباندن فیلم به پلیت در نظر گرفته شود. لبه کار فضایی است. که پلیت به لبه سیلندر پلیت در ماشین چاپ متصل شد و قابل چاپ نمی باشد. حتی الامکان فیلم از لبه های کناری کار فاصله یکسان داشته باشد و لبه کار پلیت صاف باشد. این امر در هنگام چاپ، تنظیم ماشین چاپ را ساده تر می نماید. تمامی قسمتهایی از فیلم که در مونتاژ روی هم افتاده و مانع از چسبیدن کامل ژلاتین فیلم به پلیت می شود بایستی بریده شود. زیرا در غیر اینصورت قسمتهایی از تصویر ضعیف شده و ترام‌ها به حالت مطلوب نخواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر