مشاوره و اجرا خط گرانول سازي دومارپيچ PARALLEL در شهر ری

PARALLEL spiral granulation line-1
PARALLEL spiral granulation line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


از آنجایی که هدف ، تولید گرانول به عنوان ماده اولیه است. ، بنابراین برای ورود به اکسترودر ، این مواد باید از کیفیت و خلوص مناسبی برخوردار باشند. رطوبت و مواد مانند فلزات نیز نباید داشته باشند تا از خرابی و خوردگی دستگاه جلوگیری شود. در کل هرچه جداسازی بیشتر و با دقت بیشتری انجام پذیرد ، گرانول تولیدی باکیفیت تر خواهد بود.

اين شرکت در سال با نام ديبا صنعت فعاليت خود را در زمينه طراحي و ساخت دستگاها و خطوط بازيافت آغاز نمود و تا امروز به فعاليت خود ادامه داده است..در سال به منظور بالا بردن فعاليت خود تصميم به توليد قطعات خودرو گرفت که علاوه بر ادامه فعاليت در زمينه طراحي و ساخت دستگاهاي بازيافت در اين زمينه نيز فعاليت خود را با نام دانا صنعت دامون ليان ادامه دهد.    

تفاوت این روش تولید گرانول و روش قبلی در این است. که در این حالت بعد از خروج مواد پلیمری از اکسترودر وعبور از صافی ، آنها از  سوراخ های ریزی خارج میشوند و در همان حالت مذاب با سرعت زیاد توسط تیغه برش میخورند . سپس به وسیله ایجاد مکش و عبور از مسیرهای لوله ای ، خشک و سرد میشوند. مرحله بعدی بسیار مهم است. . وقتی که این تکه ها وارد مخزنی بزرگ تر شده ، در آنجا در اثر اختلاف فشار ، گرانول های سنگین تر در پایین مخزن ته نشین میشوند و گرانول های کاربردی­تر در بالا مخزن در دسترس خواهند بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر