خدمات و سرویس داکت اسپلیت در شرق تهران

Duct Split-1
Duct Split-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


داکت اسپلیت ها در دو نوع اینورتر و دور ثابت موجود می باشند که در سه تیپ است.اتیکی فشار پایین (Low Static)، فشار متوسط (Medium Static) و فشار بالا (High Static) با توجه به حجم هوادهی و فشار کاری قابل ارائه هستند. اینورتر یا دور متغیر قطعه ای است. که باعث می شود بتوانیم دمای محیط زندگی خود را کنترل کنیم، زمانیکه دمای محیط به دمای تنظیم شده رسید، برد اینورتر از طریق سنسورها دمای تعیین شده توسط کاربر را دریافت کرده و در زمانی که دما به دمای مطلوب کاربر نزدیک شد، به کمپرسور یا موتور دستگاه دستور می دهد با سرعت کمتری کار کند. این امر سبب می شود که کمپرسور خاموش نشود در نتیجه برق کمتری مصرف شود و هزینه کمتری بابت برق مصرفی پرداخت شود. اینورتر علاوه بر هزینه برق، با تغییر متغیر باعث خاموش و روشن شدن کمتر همه قطعات از جمله کمپرسور گردیده که خود این مسئله به کاهش اسطکاک و خرابی کمتر قطعات منجر می شود.

در داکت اسپلیت یا اسپیلت کانالی همانند اسپلیت با توجه به منطقه جغرافیایی، از مدل های متفاوت کمپرسور با کارکرد های متفاوت است.فاده می شود. دلیل اینکه در هر منطقه جغرافیایی از یک نوع کمپرسور است.فاه می شود، میزان مصرف انرژی می باشد. در مناطق معتدل مانند تهران، کرج و غرب کشور است.فاده از کمپرسورهای روتاری که مصرف انرژی معقول و مناسبی هستند پیشنهاد می شود. در مناطق گرمسیر و حاره ای مانند مناطق جنوبی کشور، است.فاده از کمپرسورهای تروپیکال و پیستونی پیشنهاد داده می شود که مصرف برق بالاتری دارند اما از نظر کارکرد برای مناطق گرمسیر و حاره ای ساخته شده و راندمان بالاتری دارند.

داکت اسپلیت یکی از تجهیزات رایج جهت تامین سرمایش و گرمایش مستقل در واحدهای مسکونی و اداری می باشد که خصوصا طی دو دهه اخیر مورد است.قبال و است.فاده بیشتر عموم قرار گرفته است.. اگر می خواهید از داکت اسپلیت به عنوان سیستم تهویه مطبوع فضای آپارتمان یا دفتر کار خود است.فاده نمائید و دقیقا نمی دانید بهتر است. از چه نوع داکت اسپلیت، با چه ظرفیت، برند، قیمت و مشخصاتی است.فاده کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به همه سوالات شما در خصوص مشخصات فنی، بهترین نوع داکت اسپلیت، گارانتی و... پاسخ دهیم!



( خدمات و سرویس ) های دیگر