خدمات و سرویس داکت اسپلیت در شهر جدید اندیشه

Duct Split-1
Duct Split-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.


قدم اول برای انتخاب داکت اسپلیت، باید توجه به ابعاد، محل نصب و ظرفیت محل نصب دستگاه باشد. زیرا، داکت اسپلیت در انواع مختلف با ظرفیت های سرمایش، گرمایش و هوادهی متفاوت تولید و عرضه می شود و قبل از اقدام به خرید داکت اسپلیت، باید متراژ و کاربری محیط خود را در نظر داشته باشید، تا بتوانید انتخاب صحیح و درستی در مدل و ظرفیت هوادهی داکت اسپلیت داشته باشید. سپس مواردی مانند برق تک فاز یا فاز، میزان مصرف انرژی، ویژگی ها، برند و قیمت داکت اسپلیت مد نظر، باید مورد بررسی قرار گیرد.

پس از نصب کابل های برق و آزاد سازی گاز تست موجود در یونیت داخلی و نصب لوله مسی به دستگاه یونیت داخلی، به سراغ گیج رفته و به یونیت خارجی وصل و گاز دستگاه را رها نموده و طبق دستورالعمل کمپانی سازنده، فشار psi موجود در سیکل را برآورد می کنیم و اگر نشتی در سیستم و مسیر لوله کشی وجود نداشته باشد و فشار مورد نظر اعمال شد اقدام به راه اندازی دستگاه می نماییم.

برای نصب یونیت داخلی در داخل سقف کاذب نیاز به پایه نگهدارنده دستگاه می باشد. این پایه یا به اصطلاح شاسی می تواند از جنس آهن و قوطی فلزی باشد و به سقف جوش داده شود و یا به وسیله انکر و پیچ متری مستقیم به سقف نصب شود. یکسری جزئیات در نصب وجود دارد که باید رعایت شود مثل فاصله چهار جهت دستگاه از سقف و دیوار ها که باید بیشتر از سانتیمتر باشد. نصاب با توجه به فضای موجود می تواند دریچه مکش دستگاه که فیلتر ورودی نیز در آن وجود دارد را، در زیر دستگاه یا پشت دستگاه (که به صورت پیش فرض در پشت دستگاه ارائه می شود) را برای مکش دستگاه انتخاب نماید. بعد از اتصال یونیت داخلی به شاسی نوبت به مراحل بعدی می رسد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر