فروش درایو و اینورتر در بومهن

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


اینورتر برق صنعتی یا همان درایور AC وسیله ایست که در جهت کنترل الکترو موتور های جریان متناوب AC مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین پارامترها در سرعت کار این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی میباشد که تغییر آن جهت تنظیم سرعت به عهده اینورتر می باشد. دستگاه های اینورتر صنعتی به دو دسته ورودی تک فاز و ورودی سه فاز تقسیم می شود. منظور از ورودی، برق ورودی شبکه شهری به اینورتر می باشد و منظور از اینورتر تک فاز دستگاهی است. که با برق ورودی تک فاز کار می‌کند.

با سلام و احترام و تشکر از مطالب جامع و عالی. بنده برای یک موتور سه فاز اسب بخار دور که تمام وقت باید با دور ثابت کار کند، نیاز به یک اینورتر تک فاز به سه فاز دارم. لازم به ذکر است. چون برق از ژنراتور کیلووات تامین می شود، زیر بار کاهش ولتاژ داریم. لطفا در مورد نوع و مشخصات اینورتر مناسب راهنمایی بفرمایید. قبلا از مساعدت و همکاری جنابعالی بی نهایت سپاسگزارم.

اینورتر جدا از شبکه را نمی توان به برق شبکه متصل نمود و نیازی هم برای اتصال به شبکه در این اینورتر ها وجود ندارد. مکانیزم عملکرد این نوع اینورتر ها به صورتی است. که آن ها ولتاژ مستقیم موجود در باتری ولتی را به ولتاژ مستقیم ولت تبدیل می نمایند و از این طریق امکان است.فاده در وسایل برقی خانگی را برای مصرف کنندگان مهیا می سازند.



( فروش ) های دیگر