مشاوره و اجرا درب آلومینیوم در شرق تهران

Aluminum door-1
Aluminum door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


درهای آلومینیومی دوتایی ما یک انتخاب عالی برای ورود به اتاقهای نشیمن است. ، جایی که ممکن است. دهانه آن بسیار گسترده یا اندازه عجیب باشد. آنها متناسب با فضای شما ساخته شده اند و آزادی و انعطاف پذیری را در نحوه است.فاده از مناطق زندگی به شما می دهند. هنگامی که می خواهید حریم خصوصی یا آرامش بیشتری داشته باشید ، می توانید آنها را ببندید ، و سپس آنها را تا کنید تا باز شوند تا دسترسی کامل به فضا داشته باشید. مکانیزم تاشو زیبا ، بدون خط پایین ، جریان بدون درز را از اتاقی به اتاق دیگر ایجاد می کند.

پنجره های چوبی از انرژی بیشتری نسبت به پنجره های آلومینیومی ساده برخوردارند. آلومینیوم فلز رسانایی است. که گرما را منتقل می کند. پنجره های آلومینیومی ترمال بریک با طرح چوب علاوه بر عایق بندی مناسب می توانند سطح ایمنی و ذخیره انرژی بالایی داشته باشند.

عوامل متعددی در قیمت درب آلمینیومی مؤثر هستند. که تمامی آنها بستگی به هدف سازنده و طراح خواهد داشت. یکی از مهمترین ویژگی های آلومینیوم در ساخت انواع درب آلومینیومی امکان طراحی متنوع سیستم های آنها است.. اینکه شما بتوانید از انواع پروفیل های آلومینیومی در ساختار درب المینیوم است.فاده کنید این امکان را ایجاد می کند تا از شیشه هایی با ابعاد بزرگتر است.فاده شود که خود باعث جذب بیشتر نور و زیبایی فضا می گردد. در کنار تمامی این موارد قیمت درب آلومینیومی کیلویی را میزان خدمات ارائه شده برروی آن نیز معین می کند. خدمات خمکاری، برش، آندایز و رنگ آنها هرکدام مراحلی هستند که می تواند در ساخت درب و پنجره آلومینیومی بر ارزش نهایی آنها بیافزاید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر