مشاوره و اجرا درب آلومینیوم در شهر جدید اندیشه

Aluminum door-1
Aluminum door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


ساخت و نصب و فروش درب آلمینیومی در گرجستان و سایر کشورهای همسایه یکی از افتخاراتی است. که مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان علاوه بر درب و پنجره آلومینیوم سازی تهران به آن دست یافته است.. پنجره های فریم آلومینیومی سبک و در عین حال قوی، با بیشترین کیفیت و رضایتمندی مخاطبان باعث شده است. که علاوه بر تأمین محصول و ساخت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال در سایر کشورهای همسایه نیز به ارائه خدمات بپردازد.

برای اطلاع از قیمت درب آلومینیومی طرح چوب بسته به نحوه طراحی و نوع در و پنجره آلومینیومی متفاوت است.. درب آلومینیومی طرح چوب به دلیل زیبایی طبیعی و جذابیت همیشگی طرح چوب همواره مورد علاقه اغلب طراحان، سازندگان و صاحبان خانه بوده است.. در عین حال است.فاده از پوشش طرح چوب برروی فلز آلومینیوم که مقاوم تر، سبک‌تر و با طول عمر بالاتر است. باعث می‌شود قیمت درب آلومینیوم طرح چوب به صرفه تر از درب های چوبی باشد. نیاز به نگهداری کمتر و در عین حال حفظ زیبایی آلومینیوم طی ده ها سال از نکاتی است. که اغلب طراحان ترجیح می‌دهند از آلومینیوم طرح چوب است.فاده کنند.

شما به یک درب ورودی خوب برای خانه خود نیاز دارید. درب چیزی است. که باید محکم ، قابل ارائه و مکمل خانه شما باشد. ممکن است. خانه خود را اولین دست دادن بدانید. این چیزی است. که مهمانان شما خیره می شوند . آن را تحسین می کنند در حالی که منتظر شما هستند تا در را باز کنید. انتخاب درب بیرونی خانه خود را خیلی ساده انجام ندهید . هنگام انتخاب خانه خود ، گزینه های خود را با دقت بسنجید. یک درب ورودی خوب ترکیب کاملی از است.حکام و راحتی است.. باید محکم باز شود و بتواند از آب و هوا جلوگیری کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر