فروش درب آلومینیوم در شهر ری

Aluminum door-1
Aluminum door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


مجتمع صنعتی پیمان آلومینیوم تولید کننده برتر انواع درب پنجره آلومینیومی در ایران می باشد. این مجموعه تمامی محصولاتش را همراه با گارانتی ضمانت به مشتریان عرضه می کند. درب و پنجره های آلومینیومی شرکت پیمان دارای مرغوب ترین پروفیل های آلومینیومی می باشند که به عمر بیشتر محصولات و افزایش سطح کیفی آن ها منجر شده است..

مجتمع صنعتی پیمان آلومینیوم دارای سال سابقه در عرصه تولید انواع آلومینیوم درب و پنجره و سایر خدمات آلومینیومی می باشد. این شرکت با برخورداری از پروفیل های مرغوب آلومینیومی توانسته است. است.انداردترین محصولات آلومینیومی را به دست مشتریان برساند.

شرکت آلومینیوم پیمان سال هاست که در حوزه تولید درب و پنجره های آلومینیومی فعالیت می کند. این شرکت با در اختیار داشتن مجموعه ای مجرب و خلاق همواره به تولید متنوع ترین طرح و مدل درب ورودی آلومینیومی تمایل داشته است.. این ویژگی موجب شده است. تا محصولات ساخت این مجتمع در بازار درب و پنجره ها نمونه های مشابه نداشته باشند و به نوعی طرح اختصاصی به شمار روند.



( فروش ) های دیگر