خدمات و سرویس درب اتوماتیک در شرق تهران

automatic door-1
automatic door-2



محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


به هنگام خرید درب های صنعتی اتوماتیک باید بر روی مواردی سرمایه گذاری نمود که کیفیت بالایی داشته باشند و بتوانند در هزینه هایتان صرفه جویی کنند. همانطور که در بخش های قبلی ذکر کردیم این درب ها انواع مختلفی دارند و در شکل ها و اندازه های مختلفی ارائه می‌شوند.

انواع درب های صنعتی اتوماتیک به سه دسته اصلی شامل درب اتوماتیک صنعتی ریلی، درب صنعتی کرکره ای و  درب اتوماتیک صنعتی سکشنال تقسیم می شوند. البته مدل های دیگری از درب صنعتی از جمله درب صنعتی فولدآپ نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت .

درب‌های کرکره‌ای مغازه‌ها را همگی ما دیده و می‌شناسیم. همانطورکه می‌دانید این درب از فضای بالاسری چارچوب درب برای بازشدن و معمولا به‌صورت رول‌آپ (Roll up) است.فاده می‌کند. تفاوت درب صنعتی کرکره ای با درب‌های کرکره‌ای تجاری معمولی در اندازه و ابعاد آن است.. در ساخت این درب معمولا از فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم است.فاده شده و به همین دلیل، می‌توان آن را یک درب صنعتی فلزی به‌حساب آورد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر