خدمات و سرویس درب اتوماتیک در شرق تهران

automatic door-1
automatic door-2



محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


درب های اتوماتیک صنعتی درب های بزرگی هستند که در ساختمان های بسیار بزرگی مانند کارخانه ها و سوله ها کاربرد داند. این درب ها می توانند انواع مختلفی مانند کشویی، کرکره ای، تلسکوپی، سکشنال و &#; داشته باشند. هر کدام از این انواع دارای ویژگی های خاص خود می باشند که آن ها را برای محیط های مختلف مناسب می کند.

 در کارخانجات و واحدهای صنعتی که ماشین آلات بزرگ صنعتی رفت و آمد می کنند و یا برای انتقال کالاها از کامیون ها و ابزارهای حمل و نقل عظیم الجثه است.فاده می شود درب های الکترونیکی یک ضرورت به شمار می رود چرا که باز کردن دربهای صنعتی بزرگ و بلند این واحد ها با نیروی مکانیکی و نیروی انسانی دشوار و کند خواهد بود. در این واحد ها دربها عموما به دو منظور نصب می شوند.

استفاده کردن از درب اتوماتیک صنعتی کشویی بیشتر برای مکان هایی مناسب می باشد که در عرض ورودی با محدودیت مواجه نباشند و لنگه درب ها بتوانند به سادگی در پهلو جمع شوند و با هیچ مانعی برخورد نکنند. بسیاری از افراد بر این گمان هستند که چون درب اتوماتیک صنعتی کشویی بسیار بزرگ می باشد به سختی باز و بسته می شود، باید بدانید که این افراد در اشتباه هستند چرا که موتورهایی که بر روی این درب ها نصب می شوند بسیار قدرتمند می باشند و به همین دلیل به راحتی درب ها باز و بسته می شوند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر