فروش درب اتوماتیک در شرق تهران

automatic door-1
automatic door-2



محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


درب تاشوی صنعتی ، یکی از انواع درب صنعتی نسبتا کم‌جاست که برای باز شدن، کمی هم از عمق فضای نصب خود را اشغال می‌کند. بااین‌حال، سرعت بالای این درب، تقسیم وزن عالی و قابلیت ساخت آن در ابعاد بسیار بزرگ سبب محبوبیتش شده است.. درب تاشو یا Folding از پانل‌های عمودی تشکیل شده است. که هنگام باز شدن، نسبت به یکدیگر، زاویه پیدا کرده و درنهایت یکی پس از دیگری در کناره‌ی چارچوب درب روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

معمولا جنس به کار رفته در درب اتوماتیک صنعتی از آلومینیوم می باشد.که دارای تیغه های آلومینیومی نیز می باشد. همچنین دارای کلاچ های مکانیکی نیز می باشد. درب اتوماتیک صنعتی با مزایا و کاربرد های بسیار می تواند در مصرف انرژی محل مورد نظر شما صرفه جویی در انرژی را به همراه داشته باشد. پس یکی از نکات مهم در تهیه این نوع درب ها می باشد.

درب اتوماتیک صنعتی سکشنال یکی دیگر از انواع درب های اتوماتیک صنعتی است. که بیشتر برای فضاهای کوچک تر که دارای محدودیت در عرض هستند مناسب می باشد. قابلیت مهم درب صنعتی سکشنال را می توان به حالت جمع شوندگی آن در زیر سقف ورودی های کم عرض نسبت داد. در واقع بازشوی درب های صنعتی سکشنال قابل تغییر بوده و بنا به نیاز و درخواست مشتریان کم و زیاد می شود که این یک مزیت مهم برای این نوع درب ها محسوب می شود.



( فروش ) های دیگر