فروش درب اتوماتیک در شهر ری

automatic door-1
automatic door-2



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


مزیت است.فاده از درب اتوماتیک صنعتی کشویی بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل امروزه است.فاده از درب اتوماتیک صنعتی کشویی جایگزین درب های دیگری شده است. که مزیت های درب اتوماتیک صنعتی کشویی را ندارند. برای اینکه باید درب اتوماتیک صنعتی کشویی آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از ویژگی های آن را بیان می کنیم.

به هنگام خرید درب سوله باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. یکی از همین موارد کنترل دستی یا خودکار است..  معمولا برای باز و بسته شدن درب های صنعتی اتوماتیک دو روش وجود دارد. یکی از این روش ها کنترل دستی و دیگری کنترل اتوماتیک است.. سیستم های کنترل دستی معمولا حاوی کابل یا زنجیرهایی هستند که به باز و بسته شدن درب صنعتی کمک می‌نمایند. در مقابل، درب های خودکار یا همان اتوماتیک  از سیستم الکتریکی خاصی برخوردارند که به آن ها کمک می‌کند از راه دور نیز کنترل شوند.

درب اتوماتیک صنعتی سکشنال یکی دیگر از انواع درب های اتوماتیک صنعتی است. که بیشتر برای فضاهای کوچک تر که دارای محدودیت در عرض هستند مناسب می باشد. قابلیت مهم درب صنعتی سکشنال را می توان به حالت جمع شوندگی آن در زیر سقف ورودی های کم عرض نسبت داد. در واقع بازشوی درب های صنعتی سکشنال قابل تغییر بوده و بنا به نیاز و درخواست مشتریان کم و زیاد می شود که این یک مزیت مهم برای این نوع درب ها محسوب می شود.



( فروش ) های دیگر