مشاوره و اجرا درب اتوماتیک در شهر ری

automatic door-1
automatic door-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


مزیت است.فاده از درب اتوماتیک صنعتی کشویی بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل امروزه است.فاده از درب اتوماتیک صنعتی کشویی جایگزین درب های دیگری شده است. که مزیت های درب اتوماتیک صنعتی کشویی را ندارند. برای اینکه باید درب اتوماتیک صنعتی کشویی آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از ویژگی های آن را بیان می کنیم.

یکی از مهمترین عوامل برای صاحبان مشاغل و کسب و کار، کنترل تردد ورود و خروج ارباب رجوع و مشتریان خود می باشد، که در چه فاصله زمانی بین ساعات گوناگون درب اتوماتیک به صورت برنامه ریزی شده باز و یا بسته و یا در مواقعی به صورت یک طرفه اعمال شود.

هر کدام از درب های صنعتی که به بررسی آن ها پرداختیم برای کارکرد درست خود به یراق آلاتی همچون ریل، لولا، چرخ و نگهدارنده نیاز دارند. شرکت ایگادر به کمک تخصص چندساله خود در زمینه تامین این یراق آلات توانسته است. نیاز صاحبان کسب وکارها را برطرف کند و بی واسطه مواد مورد نیاز آن ها برای محافظت و نگهداری از درب های صنعتی را در اختیارشان بگذارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر