فروش درب ضد حریق در شهر جدید اندیشه

Fireproof door-1
Fireproof door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


قابل ذکر است. که درب های مقاوم به حریق شرکت برنا صنعت دارای گواهینامه         بین المللی از شرکت Efectis و گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی (BHRC) و تاییدیه از سازمان آتشنشانی همراه با گواهی اصالت کالا می باشد. پیش از خرید از قرار داشتن درب ضد حریق در لیست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی  و آتشنشانی اطمینان حاصل کنید چرا که به این معناست که محصول گواهی نامه را دریافت کرده و از پس آزمون های لازم برای اثبات مقاومت در برابر حریق به خوبی برآمده است..

ملزومات و قطعات درب های ضد حریق همچون دستگیره ها و یراق آلات، شیشه ها و … باید ضد حریق باشند تا در جلوگیری از گسترش آتش عاملی کمک کننده باشند. یکی از مهمترین مزایای است.فاده از این محصولات توقف آتش در یک قسمت و جلوگیری از ورود آن به سایر بخش ها است..

درب های ضد حریق ساخته شده از ورق فولادی می باشند. ضخامت کلاف : ورق روغنی میلیمتر ، ضخامت لنگه : ورق . میلیمتر روغنی ، عایق داخل لنگه : پشم سرامیک یا پشم سنگ است. ، هر عدد درب ضد حریق دارای لولای فولادی ضد سایش می باشد ، پوشش رنگ : الکترواستاتیک ، قفل آنتی پنیک در انواع مختلف بستگی به کاربری ساختمان دارد. همچنین شرکت ما می تواند به درخواست شما هر نوع درب فنی مهندسی را در ابعاد و کاربری های مختلف طراحی و اجرا نماید.



( فروش ) های دیگر