مشاوره و اجرا درب ضد سرقت ترک در پردیس

Cracked anti-theft door-1
Cracked anti-theft door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


متاسفانه هنوز هم این باور غلط در برخی از خریداران محترم وجود دارد که جنس خارجی همواره از نمونه ایرانی بهتر می باشد. از این رو برخی از تولید کنندگان دربهای ضد سرقت در ایران به ناچار و به جهت فروش بیشتر، نمونه تقلبی درب ضد سرقت ترک را وارد بازار می نمایند. جالب این است. که این درب ها به قدری با کیفیت هستند که حتی کارشناسان خبره هم در تشخیص ترک یا ایرانی بودن این درب ها عاجز خواهند بود.

حالا که با انواع درب های مقاوم در برابر سرقت آشنا شدید و فهمیدید که ساختار درب خیلی مهم است.، بهتر است. برای داشتن یک درب مقاوم و مطمئن تحقیق کنید. حتما یک یا دو مدل درب اجرا شده را از نزدیک ببینید و ساختار داخلی درب را بررسی کنید. از همه مهم تر، یراق آلات درب را با وسواس بیشتر انتخاب کنید. یکبار هزینه معقول کردن بهتر از یک خرید ارزان و اشتباه است..

چهارچوب درب ضد سرقت ترک بیشتر  از ورق فلزی میلی‌متری فرم داده‌ شده، تولید می‌شود و تمام قسمت‌های فلزی درب توسط رنگ کوره‌ای رنگ‌ آمیزی ‌شده است.. همچنین تمام لنگه درب ترک یک نوار درزگیر برای جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان نیز است.فاده شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر