فروش درب ضد سرقت در بومهن

Security Door-1
Security Door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


در سال در صنعت چوب شروع به کار نمود. محل است.قرار شرکت واقع شهرک رجایی جنوبی ، متری سوم شرقی ، کارخانه درب ضد سرقت سینا  بوده و به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت تولید درب های ضد سرقت در طول یک دهه اخیر با تلاش و پشتکار و با ارائه گسترده درب های ضد سرقت و داخلی و همچنین درب های ضد حریق پس از فروش در بازار صنعت تولید درب  ، خود را به جایگاه خاص در بازار ایران رسانده است.. هم اکنون محصولات تولیدی ما به سه دسته اصلی تقسیم می شوند

به طور کلی، درب ضد سرقت از نظر جنس پنل شامل چوبی،  فلزی و تمام است.یل می باشد . درب های چوبی با توجه به طراحی و سبک، شامل انواع کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک و البته درب های چوبی ترموود می شود که به طور خلاصه در مورد آن ها توضیح داده ایم:

یکی از سوالاتی که در ذهن اکثر مردم وجود دارد این است. که آیا درب ضد سرقت بهتر است. یا درب آکاردئونی؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اولین تفاوت این دو ظاهر زیبا و شیک درب های ضد سرقت می باشد و همچنین به هر حال همانطور که گفته شد با هیچ یک از این درب ها نمی توان امنیت را صد درصد تامین کرد اما هر دو این موارد باعث به زحمت افتادن سارق و طولانی شدن فرآیند باز کردن درب می شود اما نکته ای که حائز اهمیت است. این است. که وقتی درب آکاردئونی بسته است. به این معنی است. که کسی در منزل حضور ندارد و سارق با خیال راحت تری می تواند کار خود را انجام دهد اما از بیرون درب ضد سرقت به هیچ وجه کسی متوجه این موضوع نمی شود.



( فروش ) های دیگر