مشاوره و اجرا درب فایبرگلاس در بومهن

Fiberglass door-1
Fiberglass door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


با رشد علم و تکنولوژی و است.فاده از فن آوری در تولید درب، تولید کنندگان به تولید درب فایبرگلاس رنگی پرداختند این محصول در گذشته وجود نداشت و دربهای قدیمی عموما تنوع رنگی نداشتند و با یک یا دو رنگ تولید می شدند اما با گذشت زمان سلیقه افراد در انتخاب درب تغییر کرد و آنها خواهان دربهای رنگی شدند و از این رو سازندگان به طراحی و ساخت

آن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بیشتری دارد از این رو کمتر دچار آسیب می شود و به همین جهت کمتر به تعمیرات نیاز دارد و این موضوع از نظر مالی و اقتصادی بسیار مهم می باشد و افراد زیادی به همین دلیل آن را خریداری می کنند سطح آنها را به راحتی می توان رنگ آمیزی کرد و در واقع با هزینه بسیار کمی می توان طول عمر آن را چند برابر کرد.

در برخی موارد برای است.حکام درب ها در خارجی ترین لایه های فایبرگلاسها از فولاد گالوانیزه است.فاده می شود. در برخی موارد که درب های فولادی به این روش تولید می‌شوند، یک پوشش پلیمری به همراه یک لایه چوب با دانه بندی مشخص بر روی آن اعمال شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر