مشاوره و اجرا درب فایبرگلاس در شرق تهران

Fiberglass door-1
Fiberglass door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


هزینه ساخت، تعمیر و نگهداری دربهای فایبر گلاس نسبت به سایر دربها مخصوصا دربهای چوبی کمتر است. از این رو جایگزین مناسبی برای دربهای قدیمی هستند و با تکنولوژی جدیدی که ساخته می شوند طول عمر زیادی دارند و مورد است.فاده مهندسان قرار گرفته است..

در برخی موارد برای است.حکام درب ها در خارجی ترین لایه های فایبرگلاسها از فولاد گالوانیزه است.فاده می شود. در برخی موارد که درب های فولادی به این روش تولید می‌شوند، یک پوشش پلیمری به همراه یک لایه چوب با دانه بندی مشخص بر روی آن اعمال شود.

در ظاهر و نگاه اول این دربها کاملا شبیه دربهای چوبی هستند اما چیزی که آنها را متمایز می کند مواد اولیه آن می باشد این درب از موادی تشکیل می شود که عایق رطوبت بوده و به عنوان دربهای داخلی ساختمان یا درب بیرونی بسیار پر کاربرد و پر مصرف است. و معمولاً به صورت دربهای کامپوزیتی هستند که از یک هسته مرکزی تشکیل شده اند و توسط پوششهای فیبری پوشش داده می شوند از این رو مقاومت و است.قامت بالایی دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر