فروش درب فریم قابدار در بومهن

Frame door-1
Frame door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.


درب تمام چوب برای افرادی که به زیبایی شناسی اهمیت می دهند، انتخاب فوق العاده ای است.. این نوع از درب به سبب وجود امواج طبیعی موجود در چوب دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد. همچنین وجود چوب در دکوراسیون خانه موجب افزایش گرمای محیط می گردد. برای مثال دربی که با چوب بلوط ساخته شده است. به دلیل موج های زیبای این چوب فضایی خارق العاده به محیط می بخشد. از این رو اگر به فکر خانه ای لوکس می باشد درب تمام چوب بهترین گزینه است.. لازم به ذکر است. با رنگ کردن و یا جلا زدن درب تمام چوب داخلی می توانیم سطح صیقلی و زیبایی را در آن ایجاد نماییم.

به طور کلی است.فاده از درب UPVC باعث صرفه‌جویی در انرژی برق و گاز می‌شود. رنگ‌های مختلف این درب‌ها در آب و هوای مرطوب یا در مواجهه با نور مستقیم آفتاب دچار تغییر نمی‌شوند. همچنین امکان نفوذ حشرات و موریانه‌ها در بین درزها و بافت‌های این مدل از درب‌ها وجود ندارد. همچنین به دلیل آنکه اطراف درب‌ها به طور کامل بسته و عایق است.، نصب آن‌ها مانع از ورود حشرات موذی و جانوران کوچک به داخل اتاق می‌شود.

درب پانل فلزی به طور گسترده ای برای انبارها و فضای تجاری است.فاده می شود . این با پانل فلزی متصل به یک قاب فلزی ساخته شده است. . این درب محکم همچنین دارای سیستم قفل سنتی و دو دسته است. . این گزینه عالی برای خانه شما نیست و باید برای اهداف مسکونی سفارشی شود .



( فروش ) های دیگر