مشاوره و اجرا درب فریم قابدار در شهر جدید اندیشه

Frame door-1
Frame door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


کلمه MDF مخفف Medium Density Fiberboard می باشد. این محصول از میکس ضایعات فرآورده ها و محصولات کشاورزی بهمراه رزین، چسب، فرمالدئید و افزودنیهای دیگر تحت فشار و حرارت تولید می گردد. چگالی آن درحدود - کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. ام دي اف را پس از توليد مي‌توان روکش نمود.

HDF مخفف کلمات High density fiberboard می باشد. این محصول شبیه MDF با دانسیته بالاتر تولید می گردد تا به چگالی بیش از ۸ کیلوگرم بر متر مکعب برسد. اچ دی اف نوعی تخته فیبر است. که به روش خشک تولید می شود. ورق اچ دی اف در پشت و روی تخته های چوبی پرس می شود. قیمت درب اچ دی اف به نسبت ارزان تر از دربهای دیگر می باشد.

لازم به ذکر است. که یکی از تفاوت‌های اساسی که در جنس‌های مختلف و متریال‌های متنوع در انواع درب‌های فریم لس وجود دارد قابلیت انتقال حرارت به داخل و خارج از محیط ساختمان مورد نظر است.. به طور کلی در انواع درب‌های فریم مخفی چوبی که از چارچوب آلومینیوم است.فاده کرده‌ اند و یا انواع درب‌هایی که چهارچوب آن‌ها از فلز ساخته شده است. این قابلیت وجود دارد که از آنجایی که این متریال‌ها رسانای خوبی برای حرارت به شمار می‌روند به راحتی می‌توانند گرما را هم به خود جذب نمایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر