فروش درب فریم قابدار در شهر ری

Frame door-1
Frame door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


جهت است.فاده از درب است.یل به عنوان درب داخلی ساختمان، به دلیل ویژگی فوق العاده‌ی مقاومت در برابر رطوبت می توان درب است.یل با کیفیت برای فضاهای داخلی منزل مانند درب مجموعه است.خر و سونا و درب سرویس های بهداشتی و حمام است.فاده کرد. چرا که رطوبت این مکان ها بسیار بالاست و احتمال برخورد با آب وجود دارد.

HDF مخفف کلمات High density fiberboard می باشد. این محصول شبیه MDF با دانسیته بالاتر تولید می گردد تا به چگالی بیش از ۸ کیلوگرم بر متر مکعب برسد. اچ دی اف نوعی تخته فیبر است. که به روش خشک تولید می شود. ورق اچ دی اف در پشت و روی تخته های چوبی پرس می شود. قیمت درب اچ دی اف به نسبت ارزان تر از دربهای دیگر می باشد.

برای داشتن یک درب امن باید متریال درجه یک و با کیفیت را انتخاب کرد. متریال درب شامل هسته درب می شود. هسته درب تمام چوب امنیت خوبی دارد، با اینحال می توان درب چوبی ضد سرقت را به عنوان درب ساختمان مسکونی انتخاب کرد. درب ضد سرقت ساختار امن و مطمئنی دارد و قابل نفوذ نیست.



( فروش ) های دیگر