مشاوره و اجرا درب مغازه اتوماتیک در شرق تهران

Automatic shop door-1
Automatic shop door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.


از این جک‌ها برای درب‌های سبک، مانند درب ساختمان‌های مسکونی است.فاده می‌شود که تردد کمتری از مکان‌های عمومی دارند. اپراتورهای این جک‌ها کمترین قیمت را نسبت به جک‌های هیدرولیک دارند و با عمر مفید بین تا سال، بسیار پرطرفدار‌تر هستند.

یکی از کاربردهای عمده درب‌های اتوماتیک در بیمارستان‌ها است.. درب هرماتیک بیمارستانی، درب‌هایی مجهز به سیستم منع انتقال دما و هوای محیط هستند که در زمان بسته شدن درب، به اصطلاح مهر و موم شده و از انتقال ذرات هوا جلوگیری می‌کنند.

این نوع درب‌ها به درب‌های اتوماتیک معروف هستند. با کمک فناوری باز و بسته می شوند نه جادو. اگر مشتاقید که بیشتر در مورد این درها بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه قصد داریم به معرفی کامل در اتوماتیک و انواع آن بپردازیم و با ویژگی‌های این نوع درها بیشتر آشنا شویم. برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله



( مشاوره و اجرا ) های دیگر