فروش درب مغازه اتوماتیک در شهر ری

Automatic shop door-1
Automatic shop door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


این سنسورها توانایی تشخیص اجسام در سطح وسیعی را دارند و روی فاصله‌های مرکزی نور لنز‌های گیرنده و فرستنده قرار می‌گیرند. نحوه کار این سنسورها به این صورت است. که با نزدیک شدن افراد یا اشیا به سمت درب، پرتو نور مادون قرمز شکسته شده و همین امر باعث باز شدن درب اتوماتیک می‌شود. این سنسورها از نوع است.اتیک هستند.

واقعا کار کردن با شرکت شما بسیار عالی بود. بسیار خوش قول ،کاربلد و فنی هستید. همچنین بهترین قیمت درب اتوماتیک سکشنال را برای من با موتور اصل ایتالیا ارائه دادید که خیلی کمتر از قیمتهای ارائه شده توسط شرکتهای دیگر در اتوماتیک بود. ممنونم.

زمانی که درب اتوماتیک به درستی نصب و به طور منظم بازرسی شود، محیطی امن و راحت را برای همه فراهم می‌کند. چنین چیزی به این معنی است. که برای جلوگیری از ورود سارقان به محل زندگی شما نیازی به قفل یا سیستم‌های امنیتی اضافی ندارید. می‌توان با کمک یک کد از داخل ملک یا کنترل از راه دور از خارج به دروازه دسترسی داشت.



( فروش ) های دیگر