مشاوره و اجرا درب مغازه اتوماتیک در شهر ری

Automatic shop door-1
Automatic shop door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


بسته به ساختار و شرایط محیطی می‌توان هریک از انواع درب‌های اتوماتیک قید شده را در خانه است.فاده کرد. با این حال درب کشویی یا تاشو بیشترین طرفدار را در اماکن مسکونی دارد. در واقع انتخاب نوع درب به عهده مالک ساختمان و ساکنین آن است. و تمام انواع درب‌ها را می‌توان در ساختمان‌های مصنوعی نصب کرد.

 در کارخانجات و واحدهای صنعتی که ماشین آلات بزرگ صنعتی رفت و آمد می کنند و یا برای انتقال کالاها از کامیون ها و ابزارهای حمل و نقل عظیم الجثه است.فاده می شود درب های الکترونیکی یک ضرورت به شمار می رود چرا که باز کردن دربهای صنعتی بزرگ و بلند این واحد ها با نیروی مکانیکی و نیروی انسانی دشوار و کند خواهد بود. در این واحد ها دربها عموما به دو منظور نصب می شوند.

در این نوع سنسورها امواج الکترومغناطیسی با طول موج بیش از یک گیگاهرتز ارسال می‌شود و فرکانس برگشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که فرکانس ارسالی با فرکانس دریافتی تفاوتی نداشته باشد، درب همچنان بسته خواهد ماند. در صورت قرار گرفتن اشخاص یا هر شئ جنبنده‌ای در ناحیه تحت پوشش امواج ارسالی، فرکانس دریافتی متفاوت شده و همین اختلاف فرکانس باعث می‌شود تا سوئیچ، دستور باز شدن درب اتوماتیک را صادر کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر