فروش درب مغازه شیشه ای در بومهن

Glass shop door-1
Glass shop door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


درب ها یکی از مهمترین عوامل زیبایی و نشان ایمنی تمامی مغازه ها به حساب می آیند. در دنیای کنونی و با پیشرفت علوم و تکنولوژی این دربها دستخوش تغییرات گشته و با این تکنولوژی همگام شده‌اند. مهمترین و کاربردی ترین نوع این دربها، درب اتوماتیک شیشه ای مغازه هستند.

برای انجام این عملیات لازم است. که حتمی اندازه های شیشه مورد نظر و ابعاد آن را که به طور عمومی از جنس شیشه سکوریت می‌باشد، به صورت کامل مشخص شود. این امر به این دلیل است. که بتوان این شیشه ها را در ابعاد مورد نظر برش داده و سپس به تولید درب شیشه ای مغازه ها پرداخت. شیشه سکوریت از عمر و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و لازم به ذکر است. که امکان برش این شیشه ها پس از تولید وجود ندارد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای بستگی به رفت و آمدهای شبانه روزی دارد و اندازه و ابعاد در انواع درب اتوماتیک مد نظر است.. درب اتوماتیک شیشه در انواع ٫ تلسکوپی ٫ اسلایدی یا کشویی ٫ گرد و نیم گرد قرار دارد. برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه، اول خواسته های خود را جستجو کرده و فاکتورهای وابسته به آن را در سایت رامادُر بررسی کنید. در نصب درب اتوماتیک محیط هایی است. با عرض، که بهتر است. از درب اتوماتیک تلسکوپی است.فاده کنیم. درب های اسلایدی یا کشویی برای محیط های پررفت و آمد توصیه می شوند. درب تاشو هم برای مغازه و بناهایی که در گوشه قرار گرفته کاربردی عالی دارند. درب های نیم گرد برای بیمارستان ها، بانک ها، آزمایشگاه ها و … درخور خواهند بود.



( فروش ) های دیگر