فروش درب های بادگیر در بومهن

Wind doors-1
Wind doors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


درب اتوماتیک منحنی همچون سایر سیستم‌‌های اتوماتیک، به اتوماسیون ساختمان شما قابل اتصال بوده و امکان یکپارچه سازی با آن را ایجاد می‌‌کند. شاید اهمیت این موضوع در ساختمانهای کوچک و کم جمعیت مشخص نشود. اما هنگامی‌‌ که صحبت از مجتمع‌‌های بزرگ اداری، تجاری و مسکونی است.، کنترل دقیق ورود و خروج و حفظ ایمنی از مهم‌‌ترین دغذغه‌‌ها‌‌ی مدیران خواهد بود. این دربها را می‌‌توانید به سیستم‌‌هایی همچون اعلام حریق، اطفاء حریق، کارت خوان و &#; متصل نموده و از قابلیت برنامه‌‌ریزی آن برای کنترل مجوز ورود افراد است.فاده کنید. اتصال به سیستم دوربین مداربسته و نظارت بر آن، امکان مدیریت از راه دور و قفل نمودن آن را ایجاد می‌‌کند.    

فروشگاه تهران درب تولید کننده انواع درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد حریق، درب ضد آب، درب آکوستیک و درب ضد سرقت فلزی همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کند. حتی شما میتوایند خرید اینترنتی درب را با سرعت بالا و راحت انجام دهید.انواع درب بر اساس ساخت

درب اتوماتیک گردان از پیش بینی بادهای سرد یا گرم جلوگیری می کنند و از صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی است.فاده می کنند از این رو مقرون به صرفه هستند. ساخت درب اتوماتیک گردان به صورت یک بسته کامل تهیه شده است.. درب اتوماتیک گردان به صورت طرح های دو بال ، سه بال و چهار بال وارد می شوند. تعداد دفعات باز شدن به صورت چرخشی و کشویی قابل تنظیم می باشد.



( فروش ) های دیگر