مشاوره و اجرا درب های روکش دار در پردیس

Covered doors-1
Covered doors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.


روغن دانمارکی نیز در گروه روکش نافذ کننده قرار دارد. این روغن بیشتر برای روکش درب چوبی داخلی است.فاده می شود. روغن دانمارکی ترکیبی از روغن تانگ و لاک الکل با افزودن رنگدانه مورد نیاز است.. روند است.فاده از روغن دانمارکی همان روغن بذر کتان یا روغن تانگ است.. از این روغن می توان برای انواع چوب است.فاده کرد. برای است.فاده از روغن دانمارکی مهارت خاصی لازم نیست. می توان آن را با بُرس بر روی درب اعمال کرد. این روغن باعث افزایش زیبایی و دوام درب چوبی می شود.

روکش نفوذی پس از پنج تا هشت دقیقه به راحتی به داخل چوب نفوذ می کند، پس از آن می توان مواد اضافی را پاک کرد. به جای یک لایه روی درب، پوشش نافذ بخشی از چوب می شود و به افزایش مقاومت و سختی چوب نیز کمک می کند. در زیر انواع روکش درب چوبی نفوذ کننده آورده شده اند:

درهای پلاستیک تقویت شده با فیبر همچنین به عنوان درب های FRP شناخته می شوند. در رنگ ها و انواع مختلفی در بازار موجود است.. درهای پلاستیکی تقویت شده با فیبر مزایای متعددی از قبیل مقاومت بالاتر ، نگهداری بسیار پایین ، مقاوم در برابر آب و هوا ، ساخت آسان ، سبک و بدون خوردگی را به شما می دهند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر