فروش درب های شیشه ای و هایگلس در بومهن

Glass doors and Higlas-1
Glass doors and Higlas-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


این دسته از درب شیشه ای با بکارگیری یراق‌آلات است.وپ مورد است.فاده شرکت تتراگلس که معمولا برند ان‌اچ‌ان (NHN)، تی‌جی تی‌جی (TGTG)، هایدلی (Haideli) با رنگبندی سیلور، طلایی، سفید و مشکی ارائه می‌گردد و مانند دیگر خدمات ما دارای بیمه نامه و ضمانت نیز می‌باشد.

دستگیره‌های کاربردی معمولا سلیقه‌ای هستند و بسته به سایز درب اگر عرض درب بالای سانتی متر باشد از دستگیره‌های دو سوراخ بزرگ و در صورت است.فاده از درب‌های با عرض کمتر از سانت از دستگیره های تک سوراخ انگشتی یا دایره‌ای و است.وانه‌ای برجسته است.فاده می‌شود. شیشه‌های بکار رفته در این مدل اکثرا شیشه‌های سکوریت میل شفاف یا دودی هستند که قابلیت طراحی و اجرای سندبلاست را دارا می‌باشند.

با یراق آلات لولایی که از جنس است.نلس است.یل  (ضد زنگ) و نگیر با کیفیت بالا به صورت ضد خش (scratch resistant)، ضد بخار (steam proof)، ضد آب (water proof) و تا حدودی ضدضربه ارائه می‌گردد. دلیل اصلی است.فاده بکارگیری یراق با کیفیت به دلیل قابلیت است.فاده از این نوع درب‌ها در محیط‌های مرطوب مثل حمام، است.خر، سونا، جکوزی و حتی مناطق مرطوب مثل شمال یا جنوب کشور است.. برند یراق آلات مورد است.فاده شرکت تتراگلس در این نوع درب‌ها اسپید (speed)، من پای (menpai)، بینام (NoName) و بنز (Banz) است..



( فروش ) های دیگر