فروش درب های شیشه ای و هایگلس در شهر جدید اندیشه

Glass doors and Higlas-1
Glass doors and Higlas-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


در کابینت‌ شیشه ای دیواری است.فاده از شیشه‌های مات با طرح‌های خاص ایده ای جدید و کاربردی است.. برای ایجاد طرح روی شیشه و مات کردن آن به منظور واضح دیده نشدن داخل کابینت از فرآیند سند بلاست است.فاده می‌شود. البته از شیشه های سند بلاست شده در تولید محصولات چوبی دیگری مانند : انواع

صفخات درب اتوماتیک شیشه‌‌ای چرخشی به یک جهت می­ چرخند درنتیجه ورود و خروج افراد زیادی به طور همزمان انجام می­‌شود. این در­ها می ­توانند دو بال، سه بال و چهار بال داشته باشند که معمولا از شیشه ساخته شده ­اند. با است.فاده از این نوع در، در انرژی صرفه­ جویی می­ شود.

اوّلین ویژگی شیشه رو یادمون نره! در کابینت‌های شیشه ای، اشیا از بیرونِ درب‌های بسته کابینت قابل رویت هستن. پس دسترسی به وسایل خیلی سریع و در کمترین زمان اتفاق میافته و لازم نیست به دنبال وسایل، از این کابینت به اون کابینت سر بزنیم!



( فروش ) های دیگر