مشاوره و اجرا درب های پلای وود در بومهن

Plywood doors-1
Plywood doors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


درب های پلی وود  کاملا ضدآب می باشد و هیچ آسیب دیدگی در سطح رویه و ساختار درونی آن بروز و ظهور نمی کند؛ این درب و چهارچوب ها به دلیل ساخته شدن از جنس پلی وود یا چوب پلاست قابلیت شستشو با شوینده های غیراسیدی را دارد و در مجاورت آب و رطوبت هرگز پوسیده نمی شود. ویژگیهای منحصر به فرد پلی وود باعث میشود تا محصولات تولید شده از این مواد اولیه مانند درب و چهارچوب، قرنیز، سفت (آستانه)، پروفیل ترکیبی قاب پنجره و غیره از ویژگی های خاص این متریال بهره برده و برای مثال درب و چهارچوب های تولید شده از WPC کاملا ضد آب خواهند بود و از این درب ها میتوان برای کاربریهای سرویس بهداشتی، حمام، است.خر، سونا، جکوزی و کلیه مکان های مرطوب که به شدت در مقابل آب و رطوبت قراردارد با دوام و عمر بالا بدون تغییر ظاهری است.فاده نمود. این ویژگی ضد آب بودن درب های پلی وود سی در باعث میشود تا جایگزین مناسب برای انواع دربهای دیگر مانند درب های MDF، درب های HDF، درب های ABS، دربهای چوبی و درب هایHPL باشد.

پاسخ به این سوال خیلی سخت نیست و در نوع متریال مصرفی در ساخت درب پلی وود و درب ضد آب (َABS) خلاصه می‌شود. در درب ABS از چوب سفید و دیگر ورق‌های کم کیفیت با روکش مصنوعی و نازکی از جنس PVC کار می‌شود که مغز آن ضد آب نیست و به محض آسیب دیدن روکش درب، رطوبت به مغز درب نفوذ کرده و باعث از بین رفتن درب می‌شود.

آنچه در محصولات پلی وود یا چوب پلاست وجود دارد ترکیب ویژگی‌های چوب و پلاستیک است.. قابل شست و شو بودن و طول عمر زیاد بارزترین ویژگی این متریال است.. است.فاده بهینه از پلاستیک‌های بازیافتی در تولید این ورق‌ها به حفظ محیط زیست کمک خوبی خواهد کرد. علاوه بر درب‌های داخلی و سرویسی، انتخاب درب‌های پلی وود با خاصیت ضد خش و رنگ آنتی UV برای فضای بیرون و ورودی ساختمان گزینه‌ی مناسب و کاربردی است. که پیشنهاد می‌کنیم در هنگام انتخاب درب حتماً به آن فکر کنید. مطمئناً پشیمان نخواهید شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر