مشاوره و اجرا درب های پلای وود در شهر جدید اندیشه

Plywood doors-1
Plywood doors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با


درب های پلی وود یا چوبپلاست نوع جدیدی از دربهای سرویس بهداشتی و ضد آب می باشد که قابلیت انتخاب رنگهای مختلف و طرحهای سفارشی بر روی آن دارد . قیمت این نوع محصولات با توجه به اینکه امکان طراحی برجسته ندارد داری قیمت یکسانی و برای هر لنگه درب در ابعاد مختلف می باشد.

با توجه به دانسیته بالای متریال پلی وود و بدلیل فرآیند تولید صنعتی با تجهیزات مدرن، سطح این درب و چارچوب ها فاقد روزنه و شکاف می باشد که عامل مهم تجمع و رشد باکتری، میکروب و حشرات محسوب میشود. همچنین با انجام فرایند های خاص بر روی آن میتوان از این درب ها برای مصارف آنتی باکتریال است.فاده نمود. متریال پلی وود به صورت مذاب اکسترود میشود تا پروفیل یکپارچه درب تولید شود. به همین دلیل دربهای تولید شده کاملا یکپارچه بوده و فاقد شکاف و خلل و فرج می باشد و این امر سبب میشود تا در و چارچوب تولید شده برخلاف درب های چوبی و دیگر دربها مکان مناسبی برای تجمع باکتریها و میکروب ها و حشره هایی مانند سوسک و موریانه نباشد و به همین دلیل این درها بهترین گزینه برای کاربریهای بیمارستانی، هتلی، مسکونی و . . . هستند.

ورق پلی وود به دلیل لایه لایه بودن و برخورداری از لایه‌هایی از چوب طبیعی مواد پلیمری و چسب، در مقایسه با ام دی اف خام که از ذرات چوب تولید‌ می‌شود، مقاومت بالاتری دارد. همچنین خاصیت ارتجاعی و انعطاف تخته چندلایی از MDF بیشتر است.. ورق پلی وود در واقع نوعی فرآورده‌ی چوبی مهندسی شده است. که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. و وزن سبک‌تری نسبت MDF خام دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر