فروش درب های پلای وود در شهر ری

Plywood doors-1
Plywood doors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.


درب های پلی وود به دلیل ساخته شدن از مواد اولیه پلی وود Polywood)) یعنی ترکیبی از خرده های چوب و پلیمرهای ترموپلاست نوع پلی وینیل کلراید (PVC) و دیگر مواد افزودنی مقاومت مناسبی در برابر حرارت داشته و مانند چوب و روکش چوب به سرعت دچار حریق نخواهد شد و باعث رشد و گسترش آتش نخواهد گردید.

از آنجا که پلی وود خواص بسیار زیادی دارد، در نتیجه قابل است.فاده برای موارد متعدد است.. این ویژگی‌ها و خواص باعث شده است. که اشکال و محصولات متنوعی از این ورق‌ها تولید شود. جالب است. اگر بدانید که این ورق‌ها در صنعت ساختمان سازی یا صنعت خودرو سازی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. حتی در صنایعی مانند کشتی سازی، راه آهن و حتی دکوراسیون هم از این ورق‌ها است.فاده می‌کنند.

برای تولید دربهای پلیوود یا چوبپلاست ابتدا مواد اولیه شامل پودر چوب و پلیمر و مواد افزودنی داخلی دستگاه ریخته شده و با است.فاده از فرایند اکسترود قالب درب ریخته شده و طی فرایند  های کالیبراسیون ساختار درب ایجاد می شود در نهایت سایز مورد نظر ایجاد گردیده و در صورت سفارش کارفرما برش های cnc بر روی درب ایجاد می گردد و درنهایت نوارلبه و روکش pvc بر روی درب وکیوم می گردد.



( فروش ) های دیگر