درب آلومینیوم در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Aluminum door-1
Aluminum door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


پنجره های آلومینیومی بر دو نوع نرمال و ترمال بریک تقسیم بندی می شوند . اساس پیدایش پنجره های ترمال بریک بدیلیل ایجاد عایق حرارتی در پروفیل پنجره می باشد. بدین معنی که دو جدار آلومینیومی داخل و بیرون پنجره با ماده ای نارسانا مانند پلی آمید یا پی وی سی از یکدیگر جدا می شوند. شرکت آلان در زمینه پنجره آلومینیومی با برند های مختلف ایرانی از جمله بهترین آنها یعنی آکپا و ترکیه ای شامل لرنزو  سارای آساش و&#; و اروپایی مانند رینرز همکاری می کند. بهره گیری از دستگاه تمام اتوماتیک SPZ محوره در خط تولید درب و پنجره آلومینیومی شرکت آلان سبب می شود تا در تمام مراحل برش و سوراخ کاری پروفیل های آلومینیومی هیچ نیروی انسانی دخیل نباشد و این امر دقت و کیفیت را تا حد زیادی بالا می برد.

درب آلومینیومی یکی از معدود مواردی است. که می تواند تاثیر بسیاری در بخش ورودی ساختمان ایفا کند. وجود یک درب شیک و زیبا می تواند احساس آرامش و امنیت را از لحاظ روحی و روانی برای افراد ایجاد کند. از این لحاظ تهیه یک همچین محصولی برای ساختمان سازان در اولویت قرار می گیرد. شرکت آلومینیوم پیمان دارای فهرست متنوعی از انواع طرح درب آلومینیومی است.. این محصولات آلومینیومی دارای نمای ظاهری ساده و چشم نوازی هستند که میتوانند چشمان هر بیننده ای را به خود مجذوب کنند.

درب آلومینیومی طرح چوب ترمال بریک یکی ازدیگر خدمات تولید آلومینیوم پیمان، میباشد. پوشش‌های دکورال نمایی کاملا واقعی از اغلب چوب‌های گران‌بها و زیبا مانند چوب گردو، راش، بلوط، فندق و&#; را دارا می‌باشد که علاوه بر حفظ منابع طبیعی جلوه‌های بسیار زیبایی از طبیعت را برای انواع



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران