درب آلومینیوم در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Aluminum door-1
Aluminum door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان از اولین‌های برند آلومینیوم اختصاصی در ایران می‌باشد که در سال تاسیس شده است.. این مجموعه با بیش از دهه تجربه در حوزه‌ی تولید پروفیل آلومینیوم و اجرای خدمات رنگ آمیزی به روش آندایزینگ و روش پودری، با بزرگترین تولیدکنندگان صنعت درب و پنجره آلومینیومی همکاری کرده و امروزه متنوع‌ترین سیستم‌های معماری و نما را تولید می‌کند. این واحد تولیدی با تکیه بر سال‌ها تجربه در صنعت آلومینیوم در سال اقدام به راه اندازی دو خط مونتاژ کامل ساخت، تولید و نصب درب و پنجره دوجداره مدرن آلومینیومی نمود و اکنون تبدیل به برندی شناخته شده و معتبر در صنعت ساختمان ایران و کشورهای همسایه شده است..

همان طور که گفته شد درب و پنجره آلومینیومی طرح چوب از لوکس ترین درب و پنجره های امروزی می باشد که می توان در ساختمان ها مشاهده نمود. این محصولات از پروفیل های مخصوصی برخوردار می باشند که طبیعتاً دارای قیمتی متفاوت تر از پروفیل های معمولی آلومینیومی می باشد. این پروفیل ها علاوه بر آن که از ظاهر خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند، وزن سبک تر و طول عمر بالاتری نیز دارند. به همین خاطر نگهداری از آنان به مراتب آسانتر از درب های چوبی و سنتی می باشد و همان زیبایی را به شما عرضه می نماید.

بسته بندی را با آستانه آلومینیوم بررسی کنید تا پیچ ها را بررسی کنید. در برخی از آستانه ها سوراخ هایی در حال حاضر بریده شده است. ، در حالی که برخی دیگر اینطور نیستند. در هر صورت ، یک آستانه درب آلومینیومی همیشه باید با است.فاده از پیچ هایی با لنگر برای نگه داشتن آنها نصب شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری