درب اچ دی اف در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

HDF door-1
HDF door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


این روکش ها از جنس HDF هستند و ضخامتی برابر با میلی متر دارند. غالب مواقع از این جنس روکش به عنوان جایگزین بهتر MDF است.فاده میشود. علاوه بر است.فاده از روکش در درب ها، می توان از آن ها در ساختار میز تلویزیون، و دیگر دکورهای چوبی منزل است.فاده کرد. روکش های اچ دی اف که در صنعت چوب است.فاده می شود، غالب مواقع از جنس فیبر هستند.

یکی از اصلی ترین جاهایی که می توانید برای خرید درب به آنجا مراجعه کنید، وب سایت گروه شباک است.. این وب سایت با پوشش کلیه ی محصولات مربوط به درب و پنجره و هم چنین ابزار و یراق مربوط به آن ها، می تواند بهترین مرجع شما برای خرید باشد. شما می توانید اطلاعات مربوط به هر کالایی را با دقت مطالعه کرده و پس از مقایسه ی قیمت ها، اقدام به خرید کنید.

درب اچ دی اف نیز مانند بسیاری از دربهای موجود در بازار جزو دربهای پرسی می باشد و روش ساخت آن بدین گونه است. که ابتدا روکش های  hdf توسط تولید کنندگان رویه که معمولا در کشور ترکیه ، مالزی ، رومانی و یا چین هستند آماده سازی و ساخته  می شوند و در مرحله بعدی تولید کنندگان درب این رویه ها را بر روی کلاف چوبی که اکثرا از جنس چوب روسی است. پرس می کنند و بعد از مرحله پرس دور لنگه درب اچ دی اف با ابزار نجاری رنده کاری و قابلمه می شوند که بعد از این مرحله درب HDF توانایی نصب بر روی چهارچوب را دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن