درب ضد سرقت ترک در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cracked anti-theft door-1
Cracked anti-theft door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


فروش درب ضد سرقت ترک اصل تا چند سال پیش بشدت در ایران رواج داشت، اما با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و افزایش قیمت درب ضد سرقت ترک وارداتی، خرید و فروش اینگونه درب ها بسیار کاهش یافت. اخیرا نیز درب ضد سرقت ترکیه به عنوان کالای لوکس شناخته شده و واردات کالای […]

حالا که با انواع درب های مقاوم در برابر سرقت آشنا شدید و فهمیدید که ساختار درب خیلی مهم است.، بهتر است. برای داشتن یک درب مقاوم و مطمئن تحقیق کنید. حتما یک یا دو مدل درب اجرا شده را از نزدیک ببینید و ساختار داخلی درب را بررسی کنید. از همه مهم تر، یراق آلات درب را با وسواس بیشتر انتخاب کنید. یکبار هزینه معقول کردن بهتر از یک خرید ارزان و اشتباه است..

روماک تولید کننده محصولات چوبی لوکس از قبیل کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، انواع درب، قرنیز و ... می باشد. شوروم روماک در تهران نمایشگاه دائمی محصولات جدید و محبوب است. و کارخانه روماک در جاجرود مجهز به تکنولوژی و ماشین آلات به روز می باشد. ما با این شعار که "چوب طلاست" همواره مرغوب ترین متریال ها را از منابع پایدار تهیه می کنیم، چون معتقدیم جنگل های سبز متعلق به نسل آینده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه