درب های بادگیر در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wind doors-1
Wind doors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


دربهای رول‌‌آپ صنعتی به گونه‌‌ای طراحی شده‌‌اند تا در کنار است.حکام، ضد سرقت باشند. دربهای کرکره‌‌ای صنعتی، در برابر فشار وارد شده، مقاومت کافی داشته و تیغه‌‌ها در هم قفل می‌‌شوند. بنابراین بیشتر انواع این دربها مقاومت خوبی در برابر سرقت دارند. اما در صورتی که محل کار شما به ضریب ایمنی بالایی نیاز دارد، می‌‌توانید از انواع قوی‌‌تر تیغه‌‌های پلی‌‌کربنات با ویژگی ضد گلوله نیز است.فاده نمایید.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان که به نام درب اتوماتیک شیشه ای چرخان نیز شناخته می شود، با شعار «همیشه باز-همیشه بسته» نقش موثری در کاهش هدر رفت انرژی ایفا می کند. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج زیاد است. بسیار کارآمد و مفید هستند.

درب اتوماتیک گردان (چرخشی) به دلیل است.فاده اکثریت مردم دنیا باعث شده تا حرکت این نوع درب ها طبق است.اندارد خاصی انجام شود. لذا در درصد کشورهای دنیا حرکت این دربها در جهت عقربه های ساعت میباشد یعنی مردم از طرف راست وارد و از طرف چپ خارج می شوند. آن درصد دیگر مثل کشورهای است.رالیا حرکت درب خلاف عقربه های ساعت بوده و مردم از طرف چپ وارد و از طرف راست خارج می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن