درب های بادگیر در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wind doors-1
Wind doors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


در ساخت آن ها از برد یا صفحات الکتریکی نیز است.فاده می شود. کنترل باکس یا مادربرد نیز در سیستم فنی انواع درب اتوماتیک مورد است.فاده قرار می گیرند که وظیفه کنترل درب اتوماتیک را بر عهده دارد. این بردها به عنوان مرکز کنترل درب محسوب می شوند.

درب اتوماتیک منحنی را در قوسهای متفاوتی می‌‌توان اجرا کرد. همانطور که گفتیم، بیشترین کاربرد در فرم درجه و ۸ درجه است.. دایره‌‌ی کامل یا نیم‌‌دایره. اما با توجه به نیاز مشتری این منحنی تغییر شکل می‌‌دهد و حتی به فرم بیضی نیز قابل اجراست. انتخاب هر یک از انواع این فرمها، با توجه به شکل دهانه‌‌ی ورودی و زیباتر نمودن نمای ساختمان صورت می‌‌گیرد. بنابراین در انتخاب انحنای درب آزادی عمل دارید.

کنترل جریان هوا و تثبیت دمای فضای داخلی با درب اتوماتیک منحنی به راحتی قابل دستیابی است.. فرم این دربها، جریان هوای بین محیط بیرون و داخل را، بدون آنکه از سرعت رفت و آمد کاسته شود به حداقل می‌‌رساند. فرم منحنی این دربها (محدب یا مقعر)، روی کاهش سرعت باد هنگام برخورد با ساختمان اثر بسیاری دارد. بنابراین حتی اگر عرض دهانه‌‌ی ورودی ساختمان کم نباشد، نصب این دربها در مقایسه با سایر دربهای اتوماتیک شیشه‌‌ای در صرفه‌‌جویی انرژی کمک بسیاری می‌‌کند. ایجاد پاگرد نیم‌‌دایره یا دایره‌‌ای شکل، قبل از ورود به ساختمان مانع بسیار خوبی در برابر هجوم هوای سرد یا گرم به درون لابی ساختمان است.. در صورتی که علاقمند به عایق‌‌بندی بیشتری باشید، از درب دایره‌‌ای شکل و یا از ترکیب درب نیم‌‌دایره با درب کشویی اتوماتیک ساده است.فاده کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس