درب های پلای وود در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Plywood doors-1
Plywood doors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


ورق پلی وود به دلیل لایه لایه بودن و برخورداری از لایه‌هایی از چوب طبیعی مواد پلیمری و چسب، در مقایسه با ام دی اف خام که از ذرات چوب تولید‌ می‌شود، مقاومت بالاتری دارد. همچنین خاصیت ارتجاعی و انعطاف تخته چندلایی از MDF بیشتر است.. ورق پلی وود در واقع نوعی فرآورده‌ی چوبی مهندسی شده است. که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. و وزن سبک‌تری نسبت MDF خام دارد.

شایان ذکر می باشد که به دلیل مزیت های رقابتی فوق العاده این محصولات، شرکتهای پیمانکاری، انبوه ساز و مشاورین و همچنین صاحبان صنایع مختلف در پروژه های مختلف مسکونی، هتلی، بیمارستانی، اداری، تجاری، آموزشی، تفریحی و &#; به شدت علاقه مند به است.فاده از این محصولات می باشند. که برخی از این مزیتها در زیر فهرست شده است..

امروزه علم به حدی پیشرفت کرده است. که حتی از مواد بازیافتی هم می‌توان مواد اولیه باکیفیتی برای تولید محصولات مختلف تهیه کرد. با ترکیب چوب و پلاستیک محصولی بسیار مقاوم و انعطاف پذیر به نام پلی وود یا چوب پلاست حاصل می‌شود که نسبت به ورق MDF مزایای بیشتری دارد و بسیار کاربردی است.. از پلی وود در ساخت بیشتر محصولات چوبی مانند کمد دیواری و



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه