درب هیبریدی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hybrid door-1
Hybrid door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


شیوه است.فاده از درب هیبریدی سریع باز شو بسیار راحت و بی دردسر می باشد. این نوع درب سریع بعد از نصب به چند طریق قابلیت بازشو دارد : می توان توسط کنترل باکس و یا همان مدار فرمان کاملی که کنار درب سریع باز شو  برروی دیوار نصب می گردد . به سیستم

درب صنعتی سریع باز شو  در تمامی صنایع  و کارخانه ها  و نیرو گاهها ، و در تمامی سالنهای مرکز صنعتی و تولیدی  بدلیل سرعت بالایی که دارد و همینطور کنترل دما و انرژی  و تحمل فشار باد  ، به عنوان پرکاربردترین نوع درب است.فاده می شود.

یکی دیگر از موارد پر کاربرد که در بیشتر سالنها است.فاده می شود، قراردادن سنسور متال  بر روی درب های هیبریدی  سریع السیر و یا همان سریع باز شو است. که این سنسور تردد لیفتراک را تشخیص می دهد و به دفعات نامحدود جهت عبور لیفتراک باز و بسته می شود . بدون آنکه راننده لیفتراک یا شخصی کاری انجام دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری