درب پی وی سی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

PVC door-1
PVC door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


به منظور افزایش مقاومت درب و پنجره های شباک، در داخل پروفیل های UPVC  ازپروفیل تقویتی گالوانیزه تولید کارخانجات معتبر ایران است.فاده می شود . به این منظور برای مقاطع مختلف پروفیل های یو پی وی سی از گالوانیزه مخصوص است.فاده می شود. در واقع ابعاد قطعات گالوانیزه مورد است.فاده درب و پنجره های شباک در حداکثر سایز قابل تعبیه در پروفیل  یو پی و ی سی می باشد.

اول این که بالکن ها به داخل محیط اصلی خانه راه دارند. بنابراین حفظ ایمنی آن ها بسیار مهم است. و باید از درب هایی برای آن است.فاده شود که به سادگی نتوان آن را باز کرد یا به آن آسیب رساند. در این خصوص ما درب های یو پی وی سی را پیشنهاد می کنیم چرا که ایمنی کاملی را به همراه می آورند و مقاومت خیلی خوبی در برابر ضربه یا نفوذ از خود نشان می دهند.

هرچقدر که آب و رطوبت به این درب ها برخورد کند، دچار مشکل و پوسیدگی نخواهد شد. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که مقاومت رنگ این درب ها نیز در برابر رطوبت عالی است. و در برابر مواد شوینده ی معمولی نیز مقاوم هستند و اشکالی به وجود نمی آید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن