درب UPVC در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

UPVC door-1
UPVC door-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


سبکی وزن ، خمش پذیری ، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، عدم اشتعال، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی ، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در بکاربردن طرح های متعدد پلیمر مزبور را به مناسبترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت درب و پنجره سازی تبدیل کرده است..

UPVC ماده اولیه ساخت پروفیل در و پنجره های مدرن می باشد که مخفف کلمات Unplasticised Poly Vinyl Chloride است. این ماده نوعی ترموپلاست متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام می باشد که در فرآیند تولید آن مواد ضربه گیر، ضد احتراق، پرکننده، کمک کننده روان کننده های داخلی و خارجی و رنگ های صنعتی نیز به دو ماده اصلی اضافه شده و ماده جدید که دارای خواص شیمیایی و فیزیکی بوده و غیر پلاستیکی است. بدست می آید.

درب و پنجره به دلیل حائل بودن بین فضای بیرونی و داخلی هر ساختمان نقش بسزایی در میزان مصرف از انرژی را به خود اختصاص داده است. و عایق کاری مناسب در این بخش از هر ساختمان مانع از اتلاف انرژی شده و در نهایت آسایش ساکنان ساختمان را در پی خواهد داشت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه