پارتیشن UPVC در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

UPVC partition-1
UPVC partition-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


در تصویر زیر میبینیم که توجه به طراحی و بکار گیری مناسب متریال و تقسیم بندی قاب های مناسب تا چه میزان می تواند بر زیبایی محصول بیافزاید. سندپلاست شیشه ها، طراحی جامع پارتیشن و همسانی محیطی آن با پیرامون خود و خلاقیت در طراحی و است.فاده از قابلیت های پنجره دو جداره یو پی وی سی منجر به ارائه طرحی مناسب و همسان با محیط پیرامون خود شده است.. البته شاید با دقت بیشتر بتوان بر زیبایی این طرح افزود.

 پارتیشن upvc در ابعاد و طرح های متنوع با توجه به نیاز و درخواست مشتریان طراحی و تولید می شود. پارتیشنupvc بسیار مقاوم بوده و بیشتر در شرکت ها و اداره ها قابل است.فاده می باشد. در سال های اخیر به دلیل تنوع زیاد این نوع پارتیشن ها، معماران و طراحان زیادی در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی از پارتیشنupvc است.فاده می کنند. شیشه های به کار رفته در پارتیشنupvc دارای آرگون بوده از این رو این نوع پارتیشن نوعی عایق حرارتی قوی محسوب می شود.

پارتیشن یو پی وی سیبا تفکیک فضا از رفت و آمدهای اضافی جلوگیری خواهد نمود و به همین دلیل در سازمان ها و بیمارستان ها و کتابخانه ها بسیار مورد توجه بوده و به کار می روند. نکته مورد اهمیت در هنگام خرید این پارتیشن، همخوانی رنگ و طرح این پارتیشن ها به عنوانی از عناصر معماری داخلی است.. این پارتیشن ها معمولا است.حکام و امنیت خوبی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتردرباره این نوع پارتیشن با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن