پنجره آلومینیومی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Aluminum window-1
Aluminum window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


پنجره دو جهت بازشو  در جهت اول مانند یک پنجره لولایی به سمت داخل باز میشود و جهت دوم پنجره یه صورت متمایل به سمت داخل بدون نیاز به باز کردن کامل پنجره، باز میشود که همین امر تهویه زیادی را امکان پذیر می کند.  این پنجره برای آپارتمان کوچک بهترین راه حل است. زیرا برای باز کردن پنجره نیازی به فضای اضافی نیست.

آلومینیوم از رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز در صنعت ساخت و ساز مورد است.فاده قرار گرفته است.. آلومینیوم وزن سبکی دارد و در مقایسه با آهن برای تولید درب و پنجره مناسب تر می باشد. پنجره آلومینیومی دارای تنوع فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو می باشند.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک الیت مزایای بسیاری دارد که باعث شده انتخاب بسیار مناسبی برای پنجره ساختمان باشد. نوع ترمالبریک نسبت به مدل نرمال دارای قیمت بالاتری است. که البته این اختلاف قیمت هم، به دلایلی کاملا منطقی است.، چراکه میزان وزن پروفیل آلومینیومی که در ساخت این نوع پنجرهها به کار می رود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن