پنجره آلومینیومی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Aluminum window-1
Aluminum window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


پروفیل پنجره آلومینیومی با دوام و مقاومت بالا ظاهری مدرن و تمیز را ارائه می دهند. با این وجود، اگر چه پروفیل درب و پنجره آلومینیوم تقریباً بدون تعمیر، سبک و بسیار مقاوم است.، اما یک ضعف کوچک دارد که آن را در دنیای امروز ناخوشایند می کند و آن این است. که گرما را بسیار سریع هدایت می کند. درطراحی جدید این نوع پنجره ها با قرار دادن نوارهای عایق از جنس پلی آمید بین پروفیل داخلی وخارجی (لنگه وچارچوب پنجره)  انتقال گرما از بیرون به داخل ساختمان را کاهش داده بنابراین از اتلاف انرژی جلوگیری میکند. ازدیگر مزایای

: هزینه عملیات سطحی درصورت نیاز: اگر پروفیل ها به صورت خام نباشد روش های عملیات سطحی برروی پروفیل های آلومینیومی انجام میشود. این عملیات که شامل خدمات رنگ کاری میباشد علاوه بر زیبایی باعث افزایش مقاومت پروفیل ها در برابرخوردگی میشود. خدمات پوشش دهی را می توان به طور تقریبی به پاشش رنگهای الکتروستاتیک یا پودری، آنودایز، خدمات طرح چوب  یا دکورال سخت تقسیم کرد. قیمت روش های مختلف عملیات سطحی نیز در تن متغیر است..

آلومینیوم از رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز در صنعت ساخت و ساز مورد است.فاده قرار گرفته است.. آلومینیوم وزن سبکی دارد و در مقایسه با آهن برای تولید درب و پنجره مناسب تر می باشد. پنجره آلومینیومی دارای تنوع فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو می باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه