پنجره آلوود در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Alwood window-1
Alwood window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


پس از ایجاد این تغییرات و با پیشرفت نیازهای بشر، او دوباره برای است.فاده از متریال طبیعی چوب در بخش های داخلی خانه احساس نیاز کرد. همین امر موجب طراحی و تولید پنجره آلوود شد، که ترکیبی از چوب و پروفیل آلومینیوم است.. پنجره های آلوود از دو بخش تشکیل شده اند. هر دو بخش از این پنجره می توانند به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط باشند و یا به صورت ترمال بریک ایجا شده باشند. در ادامه مقاله راجع به هر دو نوعی که عنوان کردیم، توضیح خواهیم داد.

مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان در حال حاظر تحت سیستم بین المللی مدیریت کیفیت ISO : گواهینامه بین المللی خود را از موسسه TUV international  دریافت نموده است. .این گواهینامه به معنای تقویت بیشتر باور اصلی و تعهد ما در تهیه محصول با کیفیت و کیفیت خدمات قابل ارائه به مشتریان خود، هم در داخل ایران و هم در سطح بین المللی است..

کلمه آلوود برای معرفی درب و پنجره های متشکل از چوب و آلومینیوم به کار می رود. سیستم های آلوود محصولی با طراحی مدرن هستند که به سبکی بسیار زیبا و با است.فاده از ترکیب باکیفیت آلومینیوم و چوب تولید می شوند. ارتباط بین چوب و آلومینیوم در پنجره آلوود از طریق کلیپس های مخصوصی که اجازه گردش هوا را برای جلوگیری از خوردگی فرآهم می کند، ایجاد می شود. خوردگی ممکن است.، به دلیل کندانس شدن قطرات آب به وجود بیاید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری