پنجره ترمال بریک در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Thermal break window-1
Thermal break window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


درب و پنجره ترمال بریک  با معرفی فناوری پلی آمید، درب و پنجره های آلومینیومی را به سطح جدیدی رسانده و پیشرفت های بزرگی در زمینه عایق حرارتی ارائه می دهد. درب و پنجره ترمال بریک در واقع از یک مانع حرارتی برای بهبود عایق بودن و بهره وری انرژی است.فاده می کنند. این مانع حرارتی که به نام پلی آمید شناخته میشود بین فریم  پنجره داخلی و خارجی قرار گرفته و مانند یک سد حرارتی از انتقال گرما وسرما از داخل به بیرون پنجره جلوگیری میکند. پروفیل آلومینیوم ترمال بریک از اتلاف انرژی حرارتی جلوگیری می کند و در ترکیب با شیشه های دو جداره پرشده با گازآرگون، باعث افزایش بهره وری انرژی میشود که در ماه های سرد زمستان و گرمای تابستان امری بسیار مهم است..

قیمت پروفیل آلومینیوم ترمال بریک در مقایسه با پروفیل نرمال شاید بالاتر باشد اما در عین حال این پروفیل ها با داشتن نوارهای عایق حرارتی پلی آمید  میتواند راه حلی ساده برای جبران هزینه های قابل توجه هدر رفتن انرژی ناشی از رسانایی بالای آلومینیوم داشته باشد. پنجره های آلومینیومی معمولی از یک پروفیل آلومینیومی واحد و پیوسته ساخته شده است. که به صورت حرارتی داخل و خارج ساختمان را به هم متصل می کند. اما پنجره ترمال بریک دارای دو پروفیل آلومینیومی مجزا است. که قسمت‌های داخلی و خارجی فریم پنجره را عایق می‌کند و انتقال حرارت را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.    ماده ای که به عنوان اتصال دهنده بین این دو پروفیل آلومینیومی است.فاده می شود باید عایق حرارتی باشد که گرما را به طور موثری هدایت نکند. تولید کنندگان پنجره می توانند از پلی آمیدها برای دستیابی به نتایج است.ثنایی است.فاده کنند.

در این سیستم پنجره آلومینیومی ترمال بریک با بکارگیری از تسمه‌های پلی‌آمید که از الیاف شیشه متراکم و با قابلیت تحمل بار و فشار و حرارت درجه سانتیگراد می‌باشد این امکان را برای جداسازی لایه داخلی انواع پروفیل آلومینیومی از لایه خارجی آن که ایجاد عایق مناسب حرارتی خواهد بود را فراهم می‌سازد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران