پنجره تک‌جداره در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Single pane window-1
Single pane window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


به منظور افزایش مقاومت درب و پنجره های شباک، در داخل پروفیل های UPVC  ازپروفیل تقویتی گالوانیزه تولید کارخانجات معتبر ایران است.فاده می شود . به این منظور برای مقاطع مختلف پروفیل های یو پی وی سی از گالوانیزه مخصوص است.فاده می شود. در واقع ابعاد قطعات گالوانیزه مورد است.فاده درب و پنجره های شباک در حداکثر سایز قابل تعبیه در پروفیل  یو پی و ی سی می باشد.

نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است. بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است. که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

گروه صنعتی شباک صنعت (سهامی خاص) در سال ۸ با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات روز اروپا، با هدف طراحی خلاقانه و معماری ماندگار، در زمینه تولید در و پنجره های دو جداره و نماهای خاص برابر با است.انداردهای موجود تاسیس گردید و در حال فعالیت می باشد. هم اکنون بیش از ده سال است. که این مجموعه توانسته با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات و خدمات سهم قابل توجهی از بازار صنعت ساختمان را به خود اختصاص دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری